Fluchter Mist heute Schwein gehabt. Die Strecke Zuhause-Arbeit ist vielleicht 1km lang, aber musste danach auf ne Baustelle -.-
Gut aufm Weg lag die UBS, es war wie immer Stau auf der Strasse, also nehmen wir die Abkürzung.. 10m über n Fussgänger zum Veloständer welcher aufm Trottoir ist...
Die ganze ständerei war aber hinter ner Mauer...
Komm ich schredernd um die Mauer und plötzlich scheinen mir zwei Orange Wixfrösche in die Fresse, ich meinen Wecker Richtung Veloständer umgerissen, einigermassen unfaffällig parkiert, abgestiegen, Taucherglas abgezogen, Handschuhe abgezogen, alles aufn Gepäckträger gemostet, Richtung Bank geschielt ob diese überhaupt offen hat (klar hatte sie offen....)
Plötzlich: GUETE MORGE!
I=Ich>> P: Schmierlatz
I=
( O good why...) Guete Morge die Herrä!
*fast auf Schleim ausrutsch*P= A däm Töffli fäut e chli öppis he?
I
(The Fuck?) ehm wie meineter?
P= Ja lueget eis *aufLenkerzeig*
I=
(Fluecht!) Ehm ja dr Spiegu, dä Cheib ischmer gester abgheit, finge ds Müeterli nümm, mues no eis sueche..
P= U de ds Lütiii?
Anmerkung: Die Klingel war nur zur Hälfte vorhanden, der obere Metallene Teil zerschmetterte mir einmal bei voller Fahrt das Knie..
I=(
Haut de öppe d schnurre mues ga bügle, Schafsekku!) Ehm ja das fäut scho lengers, hani mau verlore..
P=Ja das isch de nid guet... E chli Lut isch das ganze o
I
=(i gibe dr grad...) Jaa? Hmm het säch äue wider möge lösä mom
*an Auspuffrütel*
(tammi dä siech isch hinger los...) Iuu die scheissmuetere
zieh sä ewigs nache, mues de mau e nöi drahtue.. wüsster i bruche ds Töffli
im Momänt immer zum Schaffe, u s mas haut nid so verlide irgendwie...
P= I gseh das.... ah u übrigens, d Siteschütz sötte o dranne si, das wüsster?
I=
(Spinnts dr itz vouständig? *brodel*) ah ja? das wär mer nöi... (
tammi dr rächt siteschutz hani nümm...) eh ja de montiereni das Züg de...
P= Ok, wenn flicket dr das Züg?
I= Hüt Mittag?(
NIIIICHT) Chas o cho zeige wenns mues si... (
Brain WTF??) P= Auso de flicketer das Züg när ischs i Ornig... No e schönä...
I=
(shiit schwein gha 
) E schönä Morgä!
Beim herauszupfen der 20er Note kam mir dann in den Sinn: Verflucht wie zur Hölle soll ich die Büttii anlassen und wie soll ich unauffällig davon fahren..
Anmerkung: Erhöhte Steuerzeiten, Erhöhte Verdichtung+ 11er Ritzel= Power und Lärm?^^
CHOKE SEI DANK
Na ja Druckplatte war auch fürs Büsi....
Nach fluchendem Anmurxen der Maschiene fuhr ich unter den Augen der Polizisten völlig überfettet mit verfluchten 20 km/h davon...
Der Bringer war aber danach mein Cheff: Glen, wrum bisch nid eifach drvo? Du muesch aube dervo!!! Vo dene Seck nüt la gfaue! Hani früener o immer müesse!
Chief! You made my Day ^^
Gruss Glen